Followers

Monday, January 3, 2011

Kacau Bilau pada 31 dis 2010


Hai para para pembaca sekalian ! Salam Sejahtera semua.Anda semua sihat sahaja?
Saya harap begitu...ouh saya ?? saya sihat saja.Kalau tidak sihat masakan saya boleh Berblogging ni..Lebih afdal saya Tidur lagi lebih nikmat.Hah hari ini saya mahu inform saja apa yang telah saya buat dalam masa seminggu ini..


Gamba Pasaraya Jasco tuh bukan hanya sebagai perhiasan didalam blog saya ni.
Tetapi ada Tersirat dan Tersurat menggenai Pasaraya Jasco ini.
Ini semua kes buat kerja Last minute laa ni..



Hah!!ini saya nak story sikit.Bila cuti sem mula start..Saya dengan bangganya pergi Berfoya-foya macam budak-budak baru habis SPM tuh.Korang paham-paham je lah lagat budak-budak habis SPM macam mana kan..?Macam tuh laa saya..!!HAHA.


Before 1 january was come out lagi 2 hari kot nak new year baru gelabah nak beli barang itu la,Barang ini laa untuk dibawa ...Gila 1 january dah laa daftar..nasib course saya daftar pukut 4pm..huh !..


Saya bukan nak cerita tentang daftar-daftar tuh.Tapi nak cerita salam tempoh 2 setengah hari tuh baru saya sedar banyak barang belom beli..So saya dengan pantasnya cucuk duit pergi la Jasco AU2 tu..Then lepas aku balik dari jasco(sampai rumah)aku melihat(barang yang dibeli) dan berfikir.."Rasa-rasa barang macam tidak cukup je".Time tuh dah laa malam saya pun dengan tekad pergi balik Jasco..Jasco pun tahu penat kan??So paham2 je laa maksudnya.


Aku pun pulang dengan hati yang hampa macam lagu UNGU tuh Hampa Hatiku..
macam tuh laa saya rasa..
p/s emo kejap.


"Takpa esok masih ada...Hatiku Berbisik".kedengara ayat yang selalu tertulis di novel-novel cinta kan?.Hah lupakan tentang novel tuh..Pada keesokan hari,saya bangun macam biasa laa selagi blom azan Zohor selagi tuh tak bangun..Tetapi tidak bermakna saya tidak solat subuh !.Harap maklum..


Tetapi tah ? saya bangun lepas Zohor pulak time tuh..Hah !saya pun bingkas membersihkan diri dan breakfirst walaupun time tuh orang dah lunch..Arghh peduli apa..Janji perut tak bergendang sudah kan..


Then aku pergi jasco balik.Pendekkan cerita saya dah dapat barang yang saya lupa hendak beli semalam..Selepas penat berjalan..Perut mula berpesta kembali..Saya pun pergi laa makan dikedai "kristal"(ala-ala inggeris gitu).Lepas makan aku dengan senang hati balik rumah..Apabila sampai dikediaman.Saya mencari barang tak ada dalam kereta..Saya berfikir sejenak mana saya letak barang yang dibeli tadi..
jam dahh pukul 5pm baju semua belom kemas..mmg mendap laa time tuh..Saya pun balik semula ke jasco dan nasib awek dalam restorant tuh simpankan..
p/s lawa-lawa pulak tuh pelayan dye..hah


Then aku balik packing barang2 sume.Hah saya buat Jasco tuh macam rumah kedua pulak sampai pekerja kat sana dah naik muak tengok muka saya yang Handsome ini.Handsome ke??haah.Esoknya saya mahu bertolak pada waktu pagi(kot mampu bangun pagi)..KL ke Shah Alam bukan jauh mana pun kan..


p/s JANGANLAH BUAT KERJA LAST-LAST MINUTE oke !.


owh BTW ! Saya nak ucapkan SELAMAT BERSEKOLAH kepada pelajar sekolah..
p/s seriously rindu kawan lama-lama time kat sekolah dulu.



INI LAH LENCANA SEKOLAH SAYA DULU.



Okay la, rasanya itu saja. Nantikan entri seterusnya. TERIMA KASIH kerana sabar membaca entri saya .



Regards,
Gaddafi Asward

2 comments: