Followers

Wednesday, December 29, 2010

pelbagai KEHIDUPAN menjelang 2011

Mari kita pandang gamba ini sejenak....
bukan suruh skodeng CEWEK CEWEK SEKSE tuh...Tapi lihat di sekeliling.....
kelihatan seperti Cyber Cafe atau lebih senang dikenali sabagai CC

Hello guys !.Entri pada kali ini aku nak kongsi pahit aku nak mencari CyberCafe kat area sini...BAPAK SUSAH NAK CARI CC KAT CINI.. Kalau ade pon jauh tahap SUPERMAN!!Jadi agak lama jugak aku tidak berFACEBOOK dan berBLOGGING...

So!!mungkin aku dapat online dalam SEBULAN mungkin 5-6 kali sahaja...
perh! SEKSA.. bagai melihat CEWEK CEWEK seperti gamba diatas...
Lagi Satu aku juga sedang gigih menggumpul wang saku untuk membeli Iphone4 or B.Berry Torch..Tdak salahkan Berkerja sambil Belajar ? .
Tetapi harus kena pandai mengguruskan schadule anda !!!.Kalau Tidak masa akan terus berlalu meninggalkan anda...Dan anda harus belari pecut 100meter untuk mengejar masa kembali.....

Lagi satu aku juga sedang menggali lubang untuk mencuri MASA di warung kak Timah Untuk ke Gym...Kesihatan kan penting!!!..Atleast sejam pon boleh laa...

This might be too short update for you guys. I hope everything is gonna be just fine out there...Yeah, frankly speaking, am very busy with a lot of activities...ll'be update soon...bye peeps..



p/s can't wait to see BUNGA API on this weekand

1 comment:

  1. ko sakng ni blaja ape?
    cmne kehidupan d kl. .?
    senang ke ssh?. .HUhu

    ReplyDelete