Followers

Sunday, December 26, 2010

Shah Alam !!!


Hello!! semua Mulakan bacaan entri ini dengan melihat dan merenung Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz yang tesergang indah pada waktu malamnya. Dimana tempat umat islam menunaikan janjinya sebagai seorang muslim..jika menghadapai masalah disini jua lah tempat kita meluahkan masalah dengan berdoa... Masalah? Manusia tidak lari daripada sebarang masalah, kalau tiada masalah, maka anda bukanlah manusia. Itu sudah pasti.



ehmm ehmm !!!disini owner bukan laa nak menceritakan tentang masjid ni...
tetapi hanya nak memberitahu...SHAH ALAM HERE I COME!!. saya sudah selamat sampai ke bandar Shah Alam ini pada tarikh 25 Dis tengah malam baru sampai ke Destinasi.Memang meriah Bandaraya Shah Alam ni dangan lampu disini sana.. mmg laa.. Hari Natal kan...apa lah saya ni...balik balik kepada perkataan Destinasi...kEDENGARANG SEPERTI MAHU PERGI MELANCONG KAN...Tetapi sama sekali TIDAK..saya balik ke Shah Alam ni FORSURE untuk meneruskan perjuangan as a student...

Terasa sebak dihati meninggalkan kampung halaman Di Ipoh..Tetapi itu bukan satu halangan yang besar untuk saya belajar...bak kata Alif SELAGI HIDUP SELAGI BERJUANG. haa.. Tuntasnya secara automatic saya sambut NEW YEAR kat Shah Alam laa...yeah!!!

will be update soon...
may people enjoy your reading.
Have a great day ahead.
Regards, gaddafi asward.

No comments:

Post a Comment