Followers

Sunday, December 11, 2011

This course is suitable for me ?

Assalamualaikum Reeds. This Entry mayb quite short and it's all about my result for first semester.

I'm really feel a bit sad and so disappointed with my bad result.

Sound not good right?,

YES you are !

Kadang-kadang aku pon terpikir betulke apa yang aku pilih ini adalah masa depan aku ?.


Because the Line that I take now is totally different
from what I learned in school, at School i'm taking accountancy but in IPTA i'm taking mechanical Engineering dan semua orang tahu jurusan ini memang susah dan sangat susah nak bawak.

should I take accountancy back ?.
EEErrgghh serabut.



Overall aku sangat Bersyukur kepada Allah SWT dengan segala keputusan yang diberi
even pointer 2.7+ tak dapat pointer 3 dan keatas tapi itu tidak bermakna aku kalah right ?.


perkara yang buat aku kecewa, aku kantoi satu paper dan pointer semester satu la kena bagi pointer 3 dan keatas sebab pointer semester satu la akan mempengaruhi sampai ke semester akhir nanti... Tapi!.
EEErrgghh forget it !!

sudah melalut pulak okey berbalik dengan paper fail tadi

Maybe paper fail sudah sinonim didengari
kepada student yang bergelar mahasiswa dan mahasiswi



Tapi bagi aku ia satu kesilapan yang amat menyesal.. macam buang masa belajar benda yang sama. Kantoi dengan subject yang paling killer pulak tuh !.

so damn to taking this subject once again..

One more that make me lagi kecewa pointer semester satu laa kena fight sebab pointer akan senang turun, dan susah naik


jadi kepada sape-sape yang nak amik engineering pikir puluhan kali okey !
saya tidak kata jurusan lain itu senang okey.

Just nak suruh korang buat pilihan yang terbaik
nanti tidak la menyesal di kemudian hari.




Tahniah jugak saya wish kan kepada kawan-kawan yang dapat dekan even dari jurusan lain.So itu la keputusan Result aku untuk perjalanan aku yang pertama even tak dapat dekan dan memang tak harap pon.


p/s Now i'm bit worried whether I should continue with this line or not. Tettttttt
Biarlah rahsia..




sorry this entry is not so interesting no pictures, no joking and whatever so i'm still hope more meaningful next year from this year


#saya akan jadi fasititator untuk students baru sem depan masuk.
(itu je berita baik) =.="


sincerely from the heart
gaddafi asward

No comments:

Post a Comment