Followers

Tuesday, February 7, 2012

0h Yeahhh !

Assalammualaikum and Hello ! peeps .

How good your feel tonight ?
Hopefully you guys ! have a good night ahead .

fuhhhFuhhh
Bersawang Blog aku ini.

malam ini aku bukan nak berceloteh panjang lebar, tapi just nak bagi tahu
aku akan memasuki pertandingan Nasyid antara Jabatan.

NAK JADI KAN KISAH NYA, Group aku la yang paling masalah dan paling "Cool", yela group kejuruteraan mekanikal(JKM).

Mana jabatan yang berani "beat" (JKM) hABAQ Mai nohh !

Tak percaya tanye laa Bebudak Politeknik satu Malaysia .
JABATAN KEJURUTERAAN MEKANIKAL la yang paling terbesar sekali antara semua Politeknik dekat Malaysia ni .



EHH !

Tengok dah lari tajuk .

Aku kalau Bab membangga diri number One !
ekk jangan pikir lain maksud aku bangga secara sihat.

dah laa membebel je aku ni !


Berbalik Kepada kumpulan aku, tadi yang bermasalah tuh .

HAHAHA .

kalau di ingat kan kembali semasa berlatih mahu gelak sorang-sorang aku dalam bilik ni .

Bukan nak kata pulak,Dah la kumpulan "LAST MINUTE"
sebab apa aku kata bergitu ?

sebab Jabatan lain dah mula latihan seminggu awal seminggu yang ade pertandingan dan setiap Jabatan wajib hantar wakil.

Jabatan kejuruteraan mekanikal dapat Tahu pasal pertandingan nie lagi 2 hari nak pertandingan iaitu malam ini pertandingan itu .

Mula-mula group aku Naik HERAN apasal semua jabatan Berlatih Nasyid ni..
sumpah Poyo(dalam hati aku cakap)

last-last BAKKK !
HAA

lagi 2 hari tuh laa time nak cari ahli Kumpulan, pilih lagu, main alat-alat semua tuh .

Oke dah dapat lagu, perancanggan semua dahh siap, Beress bohh !
latih punya latih smpai hari terakhir "training" semangat menyanyi segala bagai.

pungpang-pungpang sampai pukul 3 pagi punya laa berharga masa last minute nie .
Sampai bergaduh dengan Kolej BLOCK sebelah sebab kacau deorang tidur .
HAHA SORRY KAWAN KACAU KORANG TIRUR.

berlatih punye pasal..sampai lupa nak bagi list name kumpulan untuk daftar pertandingan .
Dahh last minute jugak tuh berkejaran semata nak hanta borang daftar itu.
nak jadikan cerita kan...


pRAPPKKKK !

Tukar LAGU last-last minute .
Habiss laa~~

Motif ! lagu first Tinggi sangat .
HaHa .

Tukar lagu number 2, group aku pon struggle sampai gaduh-gaduh !
HAHA !

*
*
*
*
*
*
*
V

OKE TAMAT LAA CERITA 2 HARI ..

Nak cerita tentang malam ini pulak iaitu malam pertandingan .

Malam nie group aku yang paling Gempak ! DENGAN BERBEKALKAN selipar JEPUN je
Ingat nak buat tema lelaki kampung SEJATI!

HAHA !

GROUP dari Jabatan lain semua pakaian seragam semua sama, Kasut sarung segala bagai semua tuh .

AKU ?? APA ADA HALL JKM cOOl what !!
peduli apa group aku pakai selipar pon.

Oke nak Jadi kan cerita Lagi, Group kita orang yang paling lambat sampai ke tempat bertanding dah laa pakaian macam pelangi macam-macam warna ada.

Aku dengan group melangkah masuk dengan senyuman .
Oke fine ! memang segan gila .

lepas itu ketua pergi laa buat undian setelah dipanggil..
Undi punye undi

HAAAAA ! amik kau dapat Number SATU..mean first group yang akan mulakan persembahan..
haha yang ini bukan last minute !!!


Lepas dipanggil untuk mulakan persembahan, group aku pon menuju ke pentas..
dengan gagah berani kiteorang lalu ikut depan pintu masuk..memang beradap gile..
padahal group lain semuanya masuk ikut pintu belakang, Hormat katenye laa..! puihh !

oke lepas masa nyanyi degan lirik tak hafal, yela last minute semuanya kan..
aku pon nyanyi lalalalala semuatuh then terima kasih...

p/s semua perancangan yang dibuat bagai naik rak..semua lupe bile naik pentas..


lepas habis tuh kiteorang pon naik la duduk kat tempat penonton untuk saksikan Jabatan lain pulak buat persembahan...

persembahan aku aspect gempak laa pasal deorang dahh mula training awal daripada group aku kan..

sekali pungpang-punpang deorang nyanyi kat depan pentas haremmm lagi ROSAK dari group kiteorang hancuss !..

Aku ingat group aku yang paling teruk...sekali ada yang lagi teruk pun ada..
HAHAHA


Oke sampi sini jee laa esok aku ade class pagi pukul 8 .

overall persembahan boleh laa..
maaf laa gamba tak ada..camera tertinggal kat Kolej asrama..

tapi esok dapat tahu keputusan sapa yang menang ?!

JKM memang tak harap pon menang . kiteorang Join sebab tak nak bagi malu Jabatan je..
sebab tak ada wakil .

that why laa kiteorang buat muke tebal join jugak..

# masih tak terlambat aku nak ucapkan selamat Hari Maulidur Rasul !

mari lah kita berselawat keatas rasul hendaknya.


Regards
Gaddafi asward
























No comments:

Post a Comment