Followers

Friday, March 2, 2012

Makamah ke ??

Hey peeps ! jazaqallah bagi orang Arab...

(ade ke orang Arabian kat blog aku ini)

Oke aku sebenarnya nak sok sek sok sek tentang nasib malang aku kat IPTA ni laa .

actually tak seberapa laa malangnye itu, action lebih. H A !


Tak berapa lama hari sebelum ini, aku ada kena panggil dengan Orang hatasan san laa sangat .

ini angkara FACEBOOK la .

cita dia sebergini, aku punya kolej peraturan terlalu ketat, then aku sok sek laa kat FB terkutuk mengutuk semua ada.. kerlasst kau jah krek krek !

pupak ade pulak stalker terhebat di malaya yang sent nama FB aku kat pihak atasan..deorang pon apa lagi gunakan teknologi canggih laa "Print Screen" H a! GITOWWW!

kesah pulak aku..!
then aku kena panggil masuk makamah..!
ha first inspiration aku ah "Bergini rupanya makamah kolej aku"?

bapak kecik..Oke kat dalam itu bermula la perbicaraan
( cewah macam retiss pulak turun naik makamah )

Hampir satu jam aku kat dalam .
yang best aku tak ada defend langsung .

deorang pung pang attack aku..ohh tergamam sejenak kalbu..

berkat aku baca segalah surah penerang hati, tolak bala..
aku mulakan percakapan..
H A ! aku pulak attack deorang .


atlast Alhamdulilah selesai..

p/s To my mom tunggu ye surat makamah tuh sampai rumah..


#masalah kecik pon nak saman saman , nak kata tak sekolah jadi pegawai ,
tapi Otak..hmm pikir sendiri...



Regards
Gadap...


No comments:

Post a Comment